HTML

Utazás az életen át...

Ez a blog az életem... Elárulja milyen 27 éves gyermekként felnőtt szemmel látni a világot. Mikor újra arcodba fúj a szél s felszárítja hátad mögött a vihar nyomait. Mikor útnak indulsz, de még nem tudod merre mész. Csak az agyad súgja, vár a nagyvilág s a szíved diktálja a tempót. S ha elfogy lábad alól az út, ott a világ végén talán megtalálod az okát, hogy miért is indultál el...

Friss topikok

  • :): „…Lehet, hogy ilyenkor önzésünk buborékai szétpattannak, s mindketten belekerülünk egy olyan világ... (2008.05.13. 06:31) éj varázs (szavak csak neked)

Linkblog

2008.05.07. 21:05 josselin beaumont

éj varázs (szavak csak neked)

nagyon fájtál nagyon fájtam

megtaltál megtaláltam

beengedtél beengedtem

megszerettél megszerettem

 

ég a vágyad ég a vágyam

puha ágyad puha ágyam

érintésed érintésem

remegésed remegésem

 

harapásod harapásom

suttogásod suttogásom

ölelésed ölelésem

ébredésed ébredésem

 

nappalod lesz nappalom

két karod lesz két karom

életed lesz életem

VÉGZETED lesz VÉGZETEM

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tevelyges.blog.hu/api/trackback/id/tr33459004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:) 2008.05.13. 06:31:32

„…Lehet, hogy ilyenkor önzésünk buborékai szétpattannak, s mindketten belekerülünk egy olyan világba, mely nem varázslat többé, hanem valóság.
Ez a szeretet világa.
Az együtt világa.
Az a másodperc, amikor igazán szeretünk, életünk egyetlen valóságos pillanata.
A többi nem az.
A többi boldogtalan varázslat. Őrület. Teli félelemmel és szomjúsággal. Mi persze éppen fordítva gondoljuk. Mi azt hisszük, hogy az a „valóság”, amikor egyedül, kővé dermedt, magányos lélekkel élünk. Valóság a hétköznap, a közöny, az egoizmus, az én, az enyém, a pénzkereset. Valóság a tévé, a robot, a rohanás, a vásárlás, az aszfalt, a „senkihez sincs közöm” életérzése. És a szerelemről véljük, hogy káprázat, mámor. Amikor valóban szeretünk, mondják ránk az emberek, hogy „Te el vagy varázsolva, öregem! Te megőrültél!” – miközben egy tévedhetetlen hang lelkünk mélyéről azt mondja: „Itt akarok maradni, mert mindig ide vágytam! Itt akarok élni, örökké!...”
süti beállítások módosítása